Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Percy ''Narodziny cz.4'' (cd. Sofija)

Jako iż nie znam się za bardzo na porodach, oznajmiłem, że wyjdę na zewnątrz. Nie byłem nigdy lekarzem, więc nie mam nic do gadania. Usiadłem obok jaskini gapiąc się na mrówki chodzące obok moich łap.

Nie wytrzymałem w jednym miejscu. Poszedłem więc na ''przechadzkę''. Odwiedziłem kilka miejsc, zwiedziłem nieco okolic. Poznałem też jakiś ''Różowy las'' i Wodospad, których wcześniej nie widziałem. Wracając do jaskini, ponownie obok niej usiadłem czekając na... Tak właściwie to na nic. Wsłuchałem się w wiatr. Tak pięknie grał, jak nigdy.

<Jeśli chcesz, to dokończ Sofijo>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz