Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Naaz'a "Obcy cz.3" (cd. Kiiyuko)

- Nic praktycznie. Chociaż zawsze chciałem dołączyć do watahy, bo nigdy w niej nie byłem - rzekłem.
- Powiadasz dołączyć?
- Tak. Jest taka możliwość? - zapytałem łamiącym się głosem, gdyż stałem przed Dragonem dłuższą chwilę.
- Jasne, że jest. Jeżeli dojdziesz to tam, to zaprowadzę Cię do Alfy - powiedział stanowczo.
- Ty się lepiej martw o własny ogon, dojdę bez problemu.
- To chodź - rzekł i ruszyliśmy w stronę dość ładnego lasu, był on cały zielony. Po drodze do watahy Dragon opowiadał trochę o sobie a później wypytywał się mnie. Po kilkunastu minutowej wędrówce doszliśmy do zbiorowiska jaskiń, gdzie przed nimi stały wilki, które patrzyły się na mnie wzrokiem typu "Po co on tutaj przyszedł ", "Skąd się on tutaj wziął ", a niektóre patrzyły się wzrokiem współczucia. Nie lubię jak każdy się na mnie patrzy czuję się, wtedy tak nieswojo.
- Jesteśmy. To tutaj - Dragon wskazał mi łapą jaskinię Alfy a ja wszedłem tam czekając na jej reakcję.
- Witam - powiedziałem, a ona od razu się odwróciła i zaczęła się dopytywać, po co przyszedłem.

<Kii ?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz