Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Margaux "Uwielbiam samotnośc cz.3" (cd. Cole)

Szłam sztywno nieco w tyle za samcem. Wpatrywałam się czasem w niego nieufnie. Od pewnego czasu otaczały nas drzewa, a więc i cień. Stawiając kolejne kroki, patrzyłam na ziemię pod sobą. Jasna i sucha.

Wreszcie dotarliśmy nad jezioro. Samiec od razu pobiegł do wody, zwalniając przy brzegu. Zamoczył dwie przednie łapy, a potem stopniowo się zanurzał. Gdy już widać było tylko jego głowę, odwrócił się i zawołał do mnie:
- Nie idziesz?
Podeszłam do wody. Niechętnie weszłam do niej po kostki.
- Na razie nie... - odparłam siadając w wodzie.
Niezręczna cisza. Nikt nie wiedział co powiedzieć. Po chwili postanowiłam skrócić nasze ''cierpienia''.
- A... Co robisz w watasze, jakie stanowisko pełnisz?

<Cole?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz