Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 10 maja 2014

Od Victorii "Chcesz się bić?! cz.1" (cd. chętny)

Jechałam przez las konno, gdy usłyszałam jakieś warczenie wilka. Podjechałam tam żeby zobaczyć co się dzieje. To co zobaczyłam było okropne. Jakiś obcy wilk nie dość, że warczał na jakąś małą dziewczynkę to jeszcze znajdował się na naszym terenie. Podeszłam tami i stanęłam przed dziewczynką.
-Co tutaj robisz?!- Warknęłam.- I dlaczego ją atakujesz!?
Zmienił postać i odparł.
-Weszła na nasz teren, mam prawo ją atakować.
-Teraz jesteś na moim terenie i nie masz prawa-odparowałam.
Dopiero teraz poczułam, że dziewczynka trzęsie się z przerażenia.
- Choć odwiozę cię do domu - powiedziałam miłym tonem.
-A ty- warknęłam- jeszcze raz wejdziesz na nasz teren to nie dożyjesz kolejnego dnia.
Pojechałam z dziewczynką do miasta nakarmiłam ją i zawiozłam do jej domu.
-Mamusiu! - zawołała - Tatusiu!
- Wkońcu się znalazłaś - powiedzieli razem. - Diękujemy, że ją znalazłaś.
- Czy możemy Ci się jakoś odwdzięczyć? - spytała matka dziewczynki
- Tak - odpowiedziałam.
- Możecie jej bardziej pilnować. A ty - zwróciłam się do dziewczynki - obiecaj mi że nie wejdziesz nigdy więcej w tamtą część lasu.
- Obiecuję - powiedziała
Wróciłam do lasu i zobaczyłam tego sameo wilka, który ją atakował.
- Czego? - rzuciłam
A on nic nie mówią odzedł śmiejąc się na cały głos.
 
<cd. chętny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz