Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 12 września 2014

Od Tsume'a "Piekło się otwiera cz.10" (cd. Kiiyuko)

Spojrzałem jak wadera odlatuje. Może jednak jest dobra? Rozwinąłem schowane skrzyła które, były brudne, przypalone i brakowało im paru piór. Wzbiłem się w powietrze za przestraszoną wilczycą. Widziałem tylko jak strażnicy wpuszczają ją do Nieba. Na pewno nie jest zła. Zawahałem się moment i tuż nad strażnikami wleciałem nielegalnie do Nieba. Będę miał przechlapane jak odzyskam Łaskę. Cóż, bywa. Podleciałem do Kii.
- CO TY TUTAJ ROBISZ?! ZABIJĄ CIE! - przeraziła się Kii.
- Syna Śmierci trudno zabić - zaśmiałem się.

<Kii?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz