Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 6 lipca 2014

Od Shadow'a "Taki straszny jestem? cz.7" (cd. Ice)

- Mnie to tam się podoba. - uśmiechnąłem się. Zatkało ją. - No co tak patrzysz?
- E... Mogę iść?
Trzęsła się ze strachu i patrzyła jak krew powoli spływa po moim policzku.
- To aż takie straszne? Boisz się krwi? - zaśmiałem się.
- N-nie... To t-ty mnie przerażasz...
- Czym niby?
Podszedłem tak blisko, że prawie nasze nosy się stykały razem.
- Tym, że...
- Że co?
Czułem bicie jej serca... Już prawie ją pocałowałem...

<Ice?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz