Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 6 lipca 2014

Od Ice "Impreza: grupa robienia ozdób cz.6" (cd. Shadow)

- No tak. Ja też jestem teraz dużo ładniejszy, prawda? - wyszczerzył zęby będąc już o krok przede mną.
- Oj uważaj, bo Twoja buźka już nie będzie taka śliczna. - warknęłam.
- Jesteś tego pewna? - zapytał z drwiącą miną. Nie wiedziałam, co robić. Chciałam się bronić, ale z drugiej strony byłam tak sparaliżowana strachem, że nie mogła się ruszyć. Postanowiłam zachować zimną krew. Rzuciłam się na basiora z pazurami. Przejechałam mu nimi po pysku zostawiając długą, czerwoną smugę.
- I co, już nie jest tak milutko? - wilk odwrócił się w moją stronę z wyszczerzonymi kłami.

<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz