Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 6 czerwca 2014

RP pt. "Pogromcy smoków" - Ifus (kolejka 1)

Gdziecznie sie szykowałam psychicznie na ekspedycję kiegy nagle zapukał do mojej jaskini. W progu stała przemoczona Kii i Alex.
- O, hej! Wejdźcie do środka.
- Dzięki - powiedziała Kii.
- Co tam? Przygodowani do wyprawy? - zapytałam pełna entuzjazmu.
- Nie do końca. Trzeba będzie to przełożyć o kilka godzin, bo zbyt mocno leje. Gdybyśmy poszli, wyszyscy byśmy się rozchorowali, a w Podziemiach nie ma lekarzy... Chyba nie ma. - powiedział Alex wytrzepując z sierści wodę.
- Tak, on ma rację. Za mocno pada, nie możemy ryzykować.
- No dobra, skoro tak trzeba. A właśnie gdzie jest Leo?
- Widziałem go w mieście. Chyba szukał Kii, ale byłem szybszy. jest noc, więc leiej nie wtrącać się w jego nocne życie: Shadow'a.
- Czy on wie, że ekspedycja jest przełożona?
- Nie nie wie. I chyba sie nie dowie, chyba, że wpadnie na pomysł żeby nas poszukać, a właściwie to lepiej nie. Tak bezpieczniej.
- Chyba nie jest na tyle głupi, no nie? - zapytał Alex z sarkazmem.
- W sumie masz rację Alex. Macie ochotę na coś do picia?
- Ja poproszę wodę.- powiedziała Kii
- Ja to samo.
- Dobry wybór, bo zdaje mi się, że nic innego nie mam - i po tych słowach poszłam po wodę.

KOLEJKA RP: Kiiyuko, Alexsander, Leo/Shadow, Ifus, Valixy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz