Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 18 grudnia 2014

Od Shaylin "Misja cz.2" (cd. Midnight)

Spojrzałam na niego. W jego oczach ujrzałam panujący ból i smutek. Nie wiem ile czasu minęło odkąd zadał mi pytanie, ale później odezwałam się do niego z innym pytaniem:
- Jak się czujesz?
- Da się przeżyć - odpowiedział nie patrząc mi w oczy. - Odpowiedz mi w końcu: gdzie ja jestem?
- Północny las Doñana w Andaluzjii, znalazłam cię 5 km stąd i uratowałam ci życie. Bo wiesz tutaj uleczają wilki. Moje zadanie zostało wykonane więc jesteś wolny.
- Pomogłaś mi? Ach... przecież ja... - wyglądał jakby próbował sobie coś przypomnieć.
Patrzyłam mu w oczy cały czas jakbym chciała z nich coś wyczytać. Niestety nic nie widziałam, żadnej wizji - niczego. Skierowałam się w kierunku drzew, mając nadzieję że uda mi się w końcu znaleźć jakieś jedzenie. Już mi to obojętne czy będzie to dzik czy królik. Wymarzyłam sobie sarnę.
- Poczekaj, stój! - usłyszałam za sobą głos poznanego przybysza
Szłam dalej. Nie mogłam się zatrzymywać, bo głód brał górę. A nie jadłam od 2 dni. Postanowiłam, że będę musiasła go ignorować. Też czasami potrzebuję chwili spokoju, samotności. A jednak dogonił mnie. Wydawał się rozkojarzony.
- Pomóc ci w czymś? - zapytałam stanowczym tonem. Nie mogłam pokazać mu że mogłabym być troskliwa...

<Mid?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz