Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 18 grudnia 2014

Od Rose "Jak dołączyłam? [Karibu]" cz. 3 (cd. Karibu lub Ajax)

W końcu postanowiłam sprawdzić, czy jej stan się pogarsza. Cudem zmierzyłam puls, normalny, no może troszeczkę przyśpieszony. Na szczęście krwotok z tylnej, lewej łapy ustał. Wadera była tylko trochę poobijana.
- Nic jej nie będzie - mruknęłam oglądając łapę wilczycy – Wyliże się.
Ajax kiwnął energicznie głową po czym zaczął kręcić się w kółko, co wyglądało dość śmiesznie.
- Chodź, zabierzmy to truchło do domu, a kiedy już się obudzi, to Alfa zdecyduje, co z nią zrobić. – nie mogłam powstrzymać się od śmiechu, kiedy Ajax kręcił się w kółko, jakby goniąc swój własny ogon.
Basior pomógł mi przenieść waderę do jego jaskini. Kiedy odłożyliśmy nieprzytomnego wilka na derkę spojrzałam w górę i aż zaniemówiłam z zachwytu. Na suficie wisiało kilkanaście zawieszonych na sznurku szkiełek pomalowanych na różne kolory, które co chwila się o siebie obijały i przyjemnie brzęczały.
- Ale ładne – wydukałam – Sam to wszystko zrobiłeś?
Wilk kiwnął głową.
- Parę dni i gotowe.

<Ajax? Albo może Karibu? (dajmy jej dojść do głosu :D)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz