Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 20 grudnia 2014

Od Jamayi "Pokaż, na co cię stać" cz.1

Siedziałam długo nad przemokniętą wodą skałą po podwodnej podróży. Wiatr budził mnie swoim podmuchem a ptaki ćwierkały mi swoją muzykę. Wstałam i pognałam dalej wciąż szukając tego miejsca.  Po 10 kilometrach padłam jak martwa. "To niedaleko, jeszcze kilka metrów" - pomyślałam, lecz nie mogłam się ruszyć. Następnego dnia odzyskałam siły i pobiegłam i okazało się że to kilka metrów to kilka kilometrów. Moja logika! Poczułam wilczy zew.
- To tutaj - szepczę do siebie wdychając poranny wiatr wiejący w twarz o zapachu porannej rosy. Szłam wolno lecz każdy wilk spoglądał na mnie i szeptał coś aż wreszcie ktoś się odezwał i powiedział:
- Co tu robisz nauszniku?
Nie odezwałam się. Poszłam krokiem trochę szybszym co przypominało kłus. Bałam się że ktoś znowu nie przezwie. Dotarłam do Alfy i się odzywam bardzo zmęczonym i trochę groźnym głosem:
- Jestem Jamaya. Mogę pożyczyć trochę wody?
- Tak, źródło jest zaraz za zakrętem. 
- Dziękuję. Mogę tutaj na trochę zostać? - zapytałam.
- Jeśli chcesz tutaj zostać, dołącz. Pokaż na co cię stać. Mam na imię Kiiyuko, dla przyjaciół "Kii".
- Ja Jamaya... przepraszam ale teraz... - przerwałam, bo zaczęłam dyszeć - Nie mogę nic pokazać... Jestem zbyt zmęczona.
Zdążyłam powiedzieć, nim upadłam na ziemię wycieńczona.
 
<C.D.N.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz