Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 6 września 2014

Od Nasari "Nadszedł czas cz.1" (cd. Desoto, Kii)

Obudziłam się rażącym blaskiem słońca następnego dnia. Brzuch mnie bolał nieustępliwie. Czułam że nadszedł czas. Poszłam do Kii. Nie wiedziałam do kogo się udać. To był mój pierwszy poród, pierwsze potomstwo. Weszłam do jaskini Alpha'y.
- Kii? - rozglądałam się po jaskini
- Tak? - wyłoniła się wadera
- No bo ja.. - nie wiedziałam jak zacząć - no będę dziś rodzić, ja to czuję...
- Naprawdę? - spojrzała na mnie
- Tak - uśmiechnęłam się
Wszedł do jaskini Desoto.
- Witaj, kochanie - przytulił mnie Des
- Hej.
- Jak się czujesz? - spojrzał na mój brzuch
- Dobrze. Kii? Gdzie ja mam się udać? Do Ice?

<Kii? Desoto?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz