Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 6 września 2014

Od Damien'a "Zagubiona, odnaleziona cz 8'' (cd.Anastasia)

- Naprawdę? - spytała zrównoważonym głosem.
- No, tak - oznajmiłem.
- Niech będzie - uśmiechnęła się.
Była naprawdę miła. Od niedawna byłem oblany smutkiem. Smutkiem, który znienacka wysmyknął się w inną stronę. Ta zmiana była nagła, tak jak nagle pojawiająca się tęcza świecąca na wszystkie strony świata.
Rozmarzyłem się. Nie zauważyłem, że Tsu poszedł i zostałem sam z Aną.
- Damien? Wszystko w porządku? - zapytała.
- Em, tak! - wybudziłem się z transu.
- To gdzie jest twoja jaskinia? - dopytała.
- Za mną proszę - rzekłem uśmiechając się od ucha do ucha.
Weszliśmy do jaskini.

<Anastasia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz