Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 27 lipca 2014

Od Dragon'a ''Taka sama, a jednak inna cz.1" (cd. Sagrina)

Kolejny zwykły dzień w watasze. Miałem dzisiaj wolne, bo inny wilk pilnował terenów watahy. Nie miałem co robić w jaskini więc wybrałem się na spacer. Poszedłem nad kąpielisko, aby się ochłodzić bo dzień był upalny. W końcu jest lato. Na miejscu wskoczyłem do wody i pływałem. Woda była przyjemnie chłodna.
"Tego mi było trzeba" - pomyślałem.
Zanurkowałem ostatni raz i wypłynąłem po drugiej stronie jeziora. Wyszedłem na brzeg, otrzepałem się z wody i położyłem na piasku, aby wysuszyć futro. Przez to pływanie zrobiłem się głody. Pobiegłem do lasu po sarnę. Długo nie musiałem jej gonić. Złapałem ją gdy wbiegała na polanę. Wziąłem ją w zęby i ruszyłem do domu. Wracając przez las ujrzałem różową waderę.
"O, Sora" - pomyślałem - "Może zje ze mną. Sam nie dam rady"
Zacząłem iść w jej stronę.
"Zmieniła fryzurę?" - zastanawiałem się - "Wygląda jakoś inaczej"
- Hej Sora, to ty?

<Sagrina?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz