Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 21 sierpnia 2013

Od Ifus "Moja pierwsza wizyta w mieście"

Dzisiaj pierwszy raz zmienię się w człowieka i pójdę do miasta. Bardzo się cieszę ale też trochę się boję bo nie wiem jak tam będzie jak będą wyglądać prawdziwi ludzie, czy będą lasy, może pójdę do kina i wreszcie to co chciałam zrobić od zawsze. Zawsze chciałam zobaczyć fontannę. I jestem w mieście. Jest super tylko nie wiem jak się mam zachowywać. Jestem zaskoczona bo tu jest mnóstwo hoteli, sklepów i wiele innych budynków. Właśnie nie wspomniałam, że w mieście jestem z Kiiyuko i z Alexsandrem
- Słuchaj Kiiyuko bardzo mi się podoba to miasto. Mogłabym tu zostać na wieki!- powidziałam do mojej przyjaciółki
- Tak jasne, ja też. - odpowiedziała z uśmiechem. Po chwili powiedziałam do Alexsandra:
- A co ty sądzisz o tym mieście Alexsander? - zapytałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz