Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 21 sierpnia 2013

Cd. Kiiyuko "Nadchdzące niebezpieczeństwo"

Patrzyłam przez chwilę jak wrogowie się zbliżają. Zaczęłam warczeć, tak jak prawie wszystkie tutaj wilki, pokazując, że jestem gotowa do walki. Nagle podszedł do mnie jeden ze złych wilków i zaczął chodzić dookoła mnie. Ja również zataczałam koła, tak żeby mnie nikt nie trafił od tyłu. Miał wredny wyraz twarzy. Warknęłam na niego:
- Czego chcesz?!... - on się roześmiał, jakbym powiedziała coś śmiesznego. Po chwili dodałam - Z czego się tak śmiejesz?!
- Jesteście wy wszyscy ŻAŁOŚNI - wskazał łapą, jak moja wataha na marne walczy z przeciwnikami. Byli za słabi. Wykorzystałam jego nieuwagę i zaatakowałam od tyłu. On sprawnie zrobił unik, zupełnie, gdyby przewidywał moje ruchy. Leciałam prosto na skałę, ale się szybko od niej odbiłam i zaatakowałam ponownie. Znowu zrobił unik, przez co wpadłam prosto w Steele i Glimmer.
- Pomóżcie mi! On znieważa naszą watahę! - posłuchali mnie i również atakowali go. Nie udawało im się to za bardzo. Wtedy podeszła do nas Asai i przerywając swoją przemowę śmiechem powiedziała:
- Już jesteście MARTWI!!! - sprawiła nam tak silny ból, że aż straciliśmy przytomność.

Wilk, którego atakowała Kiiyuko


<Kto napisze CIEKAWY cd.? Dostanie 25 lub 30 pkt.!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz