Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 21 sierpnia 2013

Cd. Alexander "Moja pierwsza wizyta w mieście"

- No, fajnie jest - mruknąłem. Nie przepadam za wizytami w mieście z kimś. Wolę tu przychodzić SAM. Nie słuchałem roześmianych dziewcząt, bo słuchałem po kryjomu muzyki przez słuchawki. Gdy się pytały czy to ubranie, czy jakieś tam inne babskie rzeczy jest ładne, zawsze odpowiadałem "Tak", bo moim zdaniem, wszystkie te rzeczy wyglądały tak samo. Nie wiem, czemu, ale odnosiłem wrażenie, że jedna i druga co chwilę się na mnie gapią. Jak wrócimy, chciałbym się od nich oderwać. Mam nadzieję, że żadna mnie gdzieś nie zaciągnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz