Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 9 lipca 2016

Ciekawostka #13

Jednym z większych "faili" na WMW było pojawienie się pewnej dość dziwnej zakładki. Członkowie błagali o usunięcie jej, jednak ja byłam nieugięta... Pewnie zastanawiacie się, co tak bardzo utrudniało życie wilkom. Tak właściwie to nic. Kto chciał, wówczas tam zaglądał. Każdy, kto to zrobił i wszystko przeczytał, był skrzywdzony traumą do końca życia. Chodziło o "Homika Kamila". Zgadza się, dobrze widzicie, "homika", a nie "chomika". Do dzisiaj się tego wstydzę, a mało kto to pamięta. Może i to nawet lepiej. W owej zakładce znajdowało się zdjęcie szarego chomika na huśtawce i wyjątkowo głupawe historyjki na kilka linijek z jego życia. Tworzyłam to wraz z kilkoma znajomymi. Niby to było tworzone dla przysłowiowej "beki", jednakże to już graniczyło z byciem żałosnym. Niestety nie posiadam żadnego z tekstów. Do teraz mam uraz do opowiadań z perspektywy pupila domowego. Byłam młoda i głupia, a poszukiwanie nowych pomysłów na watahę nie zawsze kończyło się dobrze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz