Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 9 lipca 2016

Od Serafiny "Szansa na nowe życie?" cz.1 (c.d Muiri)


Gdy latałam w przestworzach, nagle zobaczyłam wielkie zgromadzenie wilków na jakiejś łące. No może nie zgromadzenie, ponieważ na łące były tylko dwie wadery. Jedna z nich byłą ruda, a druga kremowa z smoczymi skrzydłami. Nagle ruda wadera pożegnała się z drugą i poszła sobie. Postanowiłam podlecieć do kremowej wadery. Wylądowałam i przyjaznym głosem powiedziałam:
- Hej.
- Cześć - powiedziała - Jesteś stąd?
- Nie, nie jestem - rzekłam - w ogóle jestem Serafina.
- Jestem Muiri - orzekła
- A stąd, czyli? - spytałam
- Z Watahy Magicznych Wilków - powiedziała radośnie.

<Muiri?>

Uwagi: Literówki. Liczne powtórzenia wyrazów. Czytaj może sobie te teksty przed wysłaniem, co? Tekst wygląda jak pisany przez góra 2 minuty. Przejrzyj w słowniku, kiedy powinno się stawiać przecinki. Spacje powinno się stawiać PO nich, a nie PRZED. Kończ zdania kropką, nawet jeśli to wypowiedź. "Zgromadzisko" to taka miejscowość - używaj słowa "zgromadzenie". Skoro już był jeden komentarz, że Serafina coś powiedziała, to po co po raz kolejny wtrącasz, że się przywitała? Robisz tak niemalże non stop. Wystarczy raz napisać, kto co mówi, a jeśli jest to dialog dwóch osób, wystarczy komentować to w ten sposób tylko w przypadku jakiś czynności bądź co średnio trzecią kwestię.
Nie "z tąd", tylko "stąd". "Wataha Magicznych Wilków" to nazwa, więc powinno się ją zapisywać z wielkich liter. "Przestworza" piszemy przez "rz". "Łąka" piszemy przez "ą". "Może" piszemy przez "ż". "Ponieważ" piszemy przez "ż". "Pożegnała się" piszemy przez "ż". "Wylądowałam" piszemy przez "ą". "W ogóle" piszemy oddzielnie i przez "ó". "Wataha" piszemy przez "h".
Gratuluję (to jest oczywiście sarkazm) pobicia rekordu w najdłuższych uwagach odnośnie op. Następnym razem proszę, aby było ono z mniejszą ilością błędów, inaczej go w ogóle nie przyjmę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz