Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 9 lipca 2016

Od Felix'a "Nowa wataha?" cz.1 (c.d Chętny basior)

Zaburczało mi w brzuchu. Pora coś upolować. Wstałem i się otrzepałem z starej kory. Musiałem spać w starym pniaku, w którym było pełno spróchniałego drewna i korników. Nie jestem dobry w tropieniu, lecz miałem takie szczęście że mój pniak był blisko rzeki. Zacząłem łowić ryby. Było dosyć łatwe, ponieważ od szczeniaka łowie ryby. Złowiłem piętnaście sztuk łososi. Zjadłem połowę z nich, a to co zostało wrzuciłem do torby. Mam ją odkąd moja wataha została zabita. W ucieczce zabrałem ją. Niegdyś była pełna prowiantu, ponieważ konflikt między wilkami wschodnimi, a zachodnimi był już pewny. Torba była spakowana już tydzień przed tragedią. Plan był taki że jak zacznie się mord, moja rodzina ucieknie stamtąd jednak zginęli. Poszedłem dalej.
Usłyszałem wycie. Rozejrzałem się. Zobaczyłem masywnego basiora pędzącego w moją stronę. Miał agresywne oczy. Wiedziałem co się stanie. Nie tracąc czasu zaszarżowałem na niego. Obnażyłem się w kły. Skoczyłem na basiora, a on zrobił to samo.

<Chętny?>


Uwagi: "Poszedłem", a nie "poszłem". Następnym razem napisz dłuższe op.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz