Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 15 lutego 2015

Od Sarah "Nowy dom" cz. 1 (cd. chętny)

Kolejny dżdżysty poranek. Większość terenów pokrywała szara mgła, ale mimo tego wszystko dobrze widziałam. Mając świadomość, że w końcu znalazłam jakąś watahę, udałam się na poszukiwanie jakiegoś schronienia, jaskini, a także innych wilków, które tutaj należą. Cóż, szukanie dobrego domu, w którym w żaden sposób nie będę nikomu przeszkadzać był dla mnie nie lada wyzwaniem. Odkąd uciekłam z poprzedniej watahy, nie udało mi się jeszcze tego dokonać...
Mijając nader tajemniczy las i przebrnąwszy się przez ogromną i równie cudną łąkę, dotarłam na przepiękny wodospad. Panowała tam cicha, miła i spokojna atmosfera. Nagle zobaczyłam, jak promienie ledwo wschodzącego słońca, wychodzącego zza mgły, odbijają się o wodę. To wszystko wyglądało tak ślicznie. Pomyślałam sobie, że może wyruszę w kierunku przeciwnym do tego, którego trzymałam się na początku. Jak postanowiłam tak zrobiłam. Na moje szczęście, po niespełna kilku minutkach wędrówki, zauważyłam w oddali sylwetkę jakiegoś wilka. Z tak dużej odległości trudno było określić, czy to basior, czy może jednak wadera. "Jej, w końcu kogoś znalazłam" pomyślałam i po chwili podbiegłam uradowana do nieznajomego.

<Ktoś?> 

 Uwagi: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz