Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 22 lutego 2015

Od Niny "Nowa znajomość?" cz. 1 (cd.chętny basior)

Pewnego mroźnego ranka obudziłam się i poszłam (nie wiedziałam gdzie). Miałam nadzieję spotkać kogoś lub coś, co by było warte mojej uwagi. Nic niestety ciekawego się nie działo, wszystkie wilki jeszcze spały. Skuliłam głowę, ale szłam dalej. Nie patrzyłam przed siebie. Nagle w jednej chwili uderzyłam w coś. Na początku myślałam, że to drzewo, ale drzewo nie jest kudłate. Podniosłam głowę i zobaczyłam jakiegoś basiora. Nie znałam tej twarzy. Wystraszyłam się i gwałtownie odskoczyłam od niego. Od razu się uspokoiłam.
- Przepraszam - wreszcie wydałam z siebie jakiś dźwięk
- Nic się nie stało - odpowiedział basior obojętnym głosem - Co tu robisz?
- Sama nie wiem
Przez dłuższą chwilę trwała cisza, dziwna cisza.
- Toooo... - starałam się ratować rozmowę - Jak masz na imię?
Basior lekko się zaśmiał i powiedział:
- Ważniejsze jest jak ty się nazywasz.
- Jestem... -wstrzymałam się z oburzeniem - O nie, nie powiem.
- Dlaczego? - zapytał obojętnym głosem
- Jeśli powiem pierwsza, ty mi nie powiesz - wtedy zdałam sobie sprawę z głupoty swoich słów
- Ok, jestem...

<ktoś? ktokolwiek?> 

Uwagi: po znakach interpunkcyjnych stawiamy Spację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz