Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 1 stycznia 2015

Od Rose "Tajemnica starej księgi" cz. 15 (cd. Ajax)

Zaczęłam bawić się różą w moim futrze. Robię tak tylko, kiedy jestem zdenerwowana, albo nad czymś intensywnie. Ajax marszcząc brwi przechadzał się między półkami, od czasu do czasu rzucając zaniepokojone spojrzenia w stronę ściany z półką, na której rzekomo siedziała Liferia.
- Jakie znasz języki? - spytał wreszcie
- Mowę zwierząt, kilka odmian elfickich, i ludzki. - odparłam
- Tyle? - spojrzał na mnie zawiedziony.
- No może powiedzmy,że umiem porozumieć się z tą "czarną stroną". - wzruszyłam ramionami
- To na co jeszcze czekasz? - wytrzeszczył na mnie oczy
- Ale... co mam zrobić?
- Nie wiem wyczarować magiczne lustro, coś takiego. - parsknął radośnie - Możemy się z nią porozumieć i jakoś to wyjaśnić!
Potrząsnęłam głową.
- Przeceniasz mnie.

<Ajax?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz