Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 1 stycznia 2015

Od Ajaxa "Żadna sensacja" cz.3 (cd. Sagrina)

Woda była wręcz lodowata. Wynurzyłem się w połowie, bo było tam głęboko tak, że można było się utopić. Podpłynąłem do wadery, chwyciłem ją za łapę i wciągnąłem do wody. Zacząłem odpływać śmiejąc się, z nadzieją, że Sagrina mnie nie dopadnie i nie przytopi.
- Ha! Teraz spróbuj mnie złapać! – Krzyknąłem, do wynurzonej już nowej znajomej.
- A wiedz, że spróbuję!
Popłynęła za mną z ogromną szybkością. Zacząłem uciekać, aż dopłynąłem do brzegu, a tam już biegaliśmy. Robiłem ostre, zygzakowate zakręty. W końcu skoczyła wywracając mnie. Popatrzyła na mnie z uśmiechem.
- No dobrze, dobrze, udało ci się! - Przyznałem wstając. – Hej, idziemy na polowanie?
- A nie jesteś zajęty patrolowaniem? – Chciała się upewnić.
- Nigdy nie działo się nic ciekawego, to zajmie chwilę, co może się stać?
Poszliśmy polować. Sagrina szybko namierzyła spore stado jeleni.

<Sagrina? Me pierwsze opowiadanie w tym roku ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz