Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 30 września 2014

Od Desoto'a ,,Przyszedł czas...cz 1'' (cd.Nasari)

Chodziłem sobie po lesie. Był wczesny ranek, a słońce wyłoniło się zza horyzontu, kierowane ku jasno-niebieskiemu niebu. I tak była jesień. Zimny wiatr wywracał na boki pomarańczowe liście leżące na martwej i suchej glebie. Wszystko szykowało się do zimy. Wiewiórki robiły zapasy, ostatnie spóźnione ptaki odlatywały z naszych terenów... A ja? Czekałem na poród narzeczonej. Miało to być lada moment. Coś mnie tknęło i zawróciłem do naszej wspólnej jaskini. Na podłodze siedziała Nasari i ciężko dyszała.
- Nasari?! - krzyknąłem i do niej podbiegłem.
- To już czas! - wyjęczała cicho.
Zauważyłem że już za późno by pójść do Ice.
- Zaraz wrócę - złapałem ją za łapę i pobiegłem do białej wadery.
**********
Przybyła na czas. Kazała mi wyjść z jaskini. Słyszałem głośnie jęki, stęki i wycie Nasari. Byłem zestresowany. Szczeniakom i samej niej nie mogło się nic stać!

<Nasari?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz