Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 7 lipca 2014

Od Valixy "To bliźniaki! cz.1" (cd. Leo)

Ostatnimi dniami skarżyłam się na złe samopoczucie, więc postanowiłam wybrać się na badanie do Shelly, a Leo w tym czasie zaniepokojony czkał na zewnątrz w obawie przed jakąś straszliwą chorobą. Stałam i patrzyłam jak Shelly sprawnie mnie bada.
Gdy już skończyła, z uśmiechem wyprostowała się, więc powiedziałam:
- Jestem zdrowa?
- Tak.
- To co mi dolega?
***
- Leo! - powiedziałam ze śmiechem wychodząc. Natychmiast zerwał się z miejsca i powiedział:
- I co? Co się stało?
- Jestem w ciąży!
Pocałowałam go długo i namiętnie, po czym dodałam:
- To bliźniaki!

<Leo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz