Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 7 lipca 2014

Od Sory "Taki straszny jestem? cz.10" (cd. Shadow)

- Zgadnij Kotku, kto jest w środku? - myślałam, że serce wskoczy mi do gardła! Otworzyłam szeroko oczy. Przede mną ukazała się czarna postać ze świecącymi oczami.
- A ty kto? - zapytałam.
- Jeszcze nie wiesz? - usłyszałam jego głos. Zapaliłam świecę i...Shadow!? Myślałam, że zemdleję.
- P-po co tu przyszedłeś?
- Chciałem się tylko pobawić. - uśmiechnął się zadziornie. Basior zbliżył się do mnie. Nagle oblała mnie fala gorąca.
- Hm...a w co chcesz się bawić? - właściwie nie wiem, dlaczego to powiedziała, ale na analizę było już za późno.

<Shadow? W co będziemy się dziś bawić? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz