Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 11 lipca 2014

Od Kai'ego "Konkurencja cz.5" (cd. Alexander)

    - Konkurencja wzrasta... - powiedziałem z uśmiechem.
    - Kto jeszcze przyjął wyzwanie?
    - Ten Alexander.
    Nie do końca była to prawda, ale fakt to fakt. Jeżeli Alex nie przyjął wyzwania, to jest tchórzem.
    - No to widzimy się za jakiś czas, urządzimy w trójkę "zebranie" i pogadamy sobie o tym. Jeżeli ktoś jeszcze przyjmie wyzwanie, to nie ma sprawy. Może też konkurować z nami. - powiedziałem odchodząc.

(Od autorki: przenosimy się do czasu obecnego (11 lipca), bo to op. odbywało się dnia 6 czerwca, a to dość dawno)

    - I co? macie już dziewczyny, żony lub partnerki? - zapytałem na powitanie dwóch basiorów.
    - Nie. - odpowiedział Rafael.
    - Ale ja nie chcę brać w tym udziału... - bąknął Alex.
    - Bierzesz i koniec kropka. No co ci szkodzi?
    - Najwyżej przegram ten idiotyczny konkurs. - mruknął.
    - Ja niestety też nie. Macie już kogoś na oku? Nikomu o tym nie mówimy, czy ktoś jest kimś zainteresowany, czy to jasne? - zadałem pytanie retoryczne, po czym kontynuowałem: - Mam nadzieję, że tak. To ja może zacznę, żeby przełamać pierwsze lody: mi jak na razie spodobała się Nari, bo to jednak ona przebywa zawsze najbliżej mnie i nie przeszkadza jej moje towarzystwo. Wydaje się świetnym materiałem na partnerkę. A wy?

<Alexander? Rafael jest nieobecny.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz