Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 11 lipca 2014

Od Iloriel "Niegrzeczna i chcąca poflirtować cz.3" (cd. Alexander)

W towarzystwie Alexandra czułam się dosyć nieswojo, ale wiedziałam czemu tak jest. Do dzisiejszego dnia, uważałam, że miłość nie istnieje. A teraz najchętniej rzuciłabym się na Alexandra i zaczęła go całować. Może nawet zdecydowałabym się na coś jeszcze. Po chwili usłyszałam w moim umyśle głos.
Pocałuj go.
Kim jesteś?
Kimś, kto każe Ci go pocałować.
A dokładnie?
Twoją drugą jaźnią.
Kim?
Twoją drugą jaźnią, czyli twoim drugim "umysłem".

 Po chwili doszłam do siebie. Podeszłam do Alexandra i go pocałowałam.

<Alexander?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz