Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 2 lipca 2014

Od Desari "Nowe zdolności cz.4" (cd. Percy)

    Spojrzałam na odchodzącego basiora. Już miałam wrócić na skałę i rozpocząć medytację, ale coś (lub może też ktoś) mnie tchnęło. Jeszcze raz moje oczy spoczęły na jego odchodzącej postaci i westchnęłam. Zerwałam się i tratując pojedyncze kwiaty na łące, zatrzymałam się przy nim.
    - Czekaj. - rzuciłam. Samiec spojrzał na mnie lekko zdziwiony. - Nie wiem, czy mogę Ci pomóc, ale dobra, spróbuję. - jeszcze bardziej zdziwiła Go moja wypowiedź. Kiwnął łbem i uśmiechnął się delikatnie, a ja skręciłam i ruchem łapy kazałam mu wrócić na głaz.
    Wskoczyłam na skałę i rozsiadłam się, a on usiadł obok.
   - Dobra... Moja moc polega na koncentracji, jeśli odpowiednio się skupię, mogę być niewidzialna, lub widzieć w ciemności... - przerwałam. Chciałam powiedzieć coś więcej, ale to było niebezpieczne.
   - Ekhem... Spróbuj. - spuściłam na chwilę głowę, wzrok skierowałam na wilka.

<Percy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz