Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 4 października 2013

Od Ifus "Znalazłam Bransoletkę snu cz.1"

Pomyślałam sobie żeby pojść do pomarańczowego lasu i pokopać w liściach. Więc przeszłam się bardzo wolno, bo nie chciałam się przemęczać przed kopaniem. W końcu po godzinie dotarłam na miejsce. Zaczęłam sobie kopać, gdy nagle... Coś zaplątało mi się w łapę. Spojrzałam co to. Czy mi się wydaje czy to? BRANSOLETKA SNU!!! Nie możliwe... A jednak. Nie mogę w to uwierzyć. Jest taka piękna! Musiałam o tym powiedzieć Kiiyuko. Poleciałam szybko do domu Kii.
- Zobacz co tu mam !- krzyknęłam
- Czy to jest to co myślę?
- Dokładnie tak. Bransoletka snu.
- Ale jak ją znalazłaś?
- Kopałam pod drzewem w pomarańczowym lesie i zaplątała mi się w łapę.
- Ok. Teraz mam coś do załatwienia ale jak wrócę dam znać.
- Ok. Pa

<Co ty na to Kiiyuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz