Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 4 października 2013

Cd. Kiiyuko "Ekspedycja przez wąwóz cz.2"

A więc zostałam sama. Inni już poszli. Myślę co dalej robić... Przecież muszę zostawić informację, że nas nie będzie, a teraz jest za późno na odwiedziny i zebranie. Zostawię informację w swoim domu.
Przed położeniem się spać położyłam na stole w domu kartkę:

Drogi... Ktosiu,
Ja, Valixy, Alexander, Glimmer i Ifus wybraliśmy się na wyprawę przez wąwóz. Wrócimy za 5 dni. Nie szukajcie nas, póki nie minie 6 dzień i nie martwcie się. 

Pozdro, Kiiyuko

Ps. Władzę przejmuje Giveros, przez ten czas słuchajcie się niego


Jak skończyłam, to, pomyślałam "To do wyrka i spać!"

<Kto kończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz