Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 13 kwietnia 2017

Od Shenvedő Ashe "Lekcja polowania" cz.1

Lipiec 2019
Obudziłem się. Dzisiaj był ten dzień! Mam iść do szkoły! A jako, że dzisiaj jest środa będziemy się uczyć polować! Wyczyściłem sobie skrzydła i pognałem w stronę odbywających się zajęć.
- Dzień dobry - przywitałem się z nauczycielką, która popatrzyła na mnie wilkiem. Poczekaliśmy jeszcze chwile na innych uczniów. Piękna Ruda Wadera - Aoki zjawiła się po paru sekundach po moim przyjściu, a Moone przyleciała po około dziesięciu minutach, a pani nauczycielka się na nią wkurzyła, że musieliśmy na nią tak długo czekać.
- Dziś nauczycie się taktyki polowania królika- powiedziała pani nauczycielka i zaczęła wszystko objaśniać, a ja, jak to ja, nie słuchałem jej, ponieważ byłem zajęty spoglądaniem na moje koleżanki z watahy. Aoki była skupiona tak samo jak Monne. Były takie słodziutkie, gdy były skupione. Chciałbym je przytulić. Są takie słodkie. Tak jak ta Navri. Lubię małe szczeniaczki. Są takie słodkie. Chciałbym je mieć na własność.
- Uważasz?! - Usłyszałem zdenerwowany głos pani nauczycielki.
- Eeee?- Nie wiedziałem co się dzieje.
- Jeżeli zakochałeś się w uczennicach, to umówisz sie z nimi po lekcji, teraz słuchaj - powiedziała, a ja się zarumieniłem. Aoki i Monne patrzały na mnie dziwnym wzrokiem. Uśmiechnąłem się tylko. Pani wróciła do lekcji. Znowu zacząłem myśleć.
- Shen! - Krzyknęła nauczycielka - Uważaj na lekcji.
- Dobrze, proszę Pani - odpowiedziałem trochę zmieszany. Pani tłumaczyła coś tam jak się zakradać do zająca, wiewiórki, ptaka, myszy, kozicy górskiej, sarny i jelenia. Jakby nie dało się po prostu ich zaatakować i zabić. Miałem luki w pamięci przez swoje zamyślenie, więc po lekcji zapytałem Aoki o to, co na niej było. Powiedziała mi wszystko, ale nadal patrzyła na mnie tym dziwnym wzrokiem.

C.D.N

Uwagi: Proszę, spójrz do poprzednich uwag, bo wiele błędów się powtarza. Tu najbardziej mnie dobiło "który" przez "u", "uczniów" przez "u" (-ów, -ówki się kreskuje!), ponowne "watahy" przez "ch", "umówisz" przez "u" (słowo to pochodzi od mówić czy mowa) czy "wiewiórki" przez "u". Mam jeszcze pytanie - czy Piękna Ruda Wadera to jakiś stały pseudonim nadany przez Shena, czy może mam to potraktować jako błąd? Ponadto określenie pani nauczycielka nie jest żadnym tytułem, więc powinnaś to zapisywać małą literą. Lepiej ograniczać określenie "wkurzać się" w opowiadaniach. Niestety Twoje teksty wyglądają na niezwykle niestaranne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz