Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 12 kwietnia 2017

Od Shenvedő Ashe "Dołączenie"

 Lipiec 2019 r.
Obudziłem się. Ich już nie było. Rozejrzałem się po jaskini. W miejscu, w którym mój brat spał, pozostała tylko srebrna bransoletka. Zabrałem ją i włożyłem sobie na łapę. Wyszedłem z jaskini by ich poszukać. Jednak mimo czasu spędzonych na poszukiwaniach, za nic nie mogłem ich znaleźć. Zasmuciłem się i ruszyłem w stronę południa. Tak jak rodzice zawsze szli na południe. Nie rozumiem, po co iść na południe. Jednak, zamiast się zastanawiać poszedłem na południe. Idąc tak Napotkałem piękną rudą waderę w towarzystwie innej czarno-różowej. Rozmawiały o czymś. Poszedłem do nich.
- Hej, nazywam się Shen, a wy? - zapytałem je.
- Cześć ja jestem Aoki, a to jest Moone - powiedziała ruda wadera - Należysz do tej watahy?
- Jakiej watahy? - zapytałem niczego nieświadomy.
- Watahy Magicznych Wilków - odpowiedziała Moone
- Nie, jestem tu nowy. Wiecie gdzie jest Alfa?
- Jest w jaskini Alf - odpowiedziała Aoki
- Zaprowadzicie mnie? - Zapytałem
- Oczywiście - odpowiedziały. Gdy tak szliśmy i rozmawialiśmy, zobaczyłem w oddali inną całkiem białą waderę. Wyglądała na pięć miesięcy. Była śliczna Jak Aoki i Moone. 
- Wiecie jak ona się nazywa? - zapytałem wskazując na nią.
- To jest Navri - odpowiedziała Aoki. W końcu doszliśmy do jaskini Alfy. Poznałem parę Alfa, która mnie chętnie przyjęła. Szkoda, że rodziny nie ma tutaj ze mną.

Uwagi: Brak daty! Popełniasz całe mnóstwo błędów ortograficznych (o literówkach nie wspominając), więc polecam dla Ciebie oto stronę. Oto niektóre z nich: jusz (powinno być już), rozejsrzałem (rozejrzałem), renke (rękę, choć wilki nie mają rąk, tylko łapy), znaleść (znaleźć), toważystwie (towarzystwie) czy nieświatomy (nieświadomy). Najbardziej poraził mnie jednak błąd "wyszłem", będący niepoprawnym połączeniem słowa "wyszłam" i "wyszedłem". Druga wersja jest poprawna. Drugim takim błędem jest przede wszystkim "wataha", którą zapisuje się nie przez "ch", a "h". Liczby i cyfry w op. zapisujemy słownie. Ponadto brakuje wielu przecinków. Popracuj również nad powtórzeniami (przerwa powinna wynosić 2 zdania). Narracja do wypowiedzi nie jest zawsze konieczna, a poza tym nie składa się z wyłącznie "odpowiedziała" i "zapytałem". Istnieją zamienniki, np. odparła, rzekła, oznajmiła itd. Op. jest o jedną linijkę za krótkie, ale ostatecznie uszło.
Ponadto prosiłabym o ponowne przeczytanie opowiadania przed wysłaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz