Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 20 sierpnia 2016

Ciekawostka #27

WMW powstało w ok. godzinę. Tyle zajęło mi zrobienie formularzu Kiiyuko (a właściwie skopiowanie i poprawienie nieco z EWWR), stworzenie kilku terenów, magicznych przedmiotów, stanowisk, formularzu do uzupełnienia i napisanie postu powitalnego. Zdecydowałam się napisać pierwsze op. dopiero po trzech dniach.

P.S. W godzinę powstał blog, a teraz średnio tyle właśnie dziennie siedzę nad nim, by jakoś tam działał. Niekiedy i nawet pięciokrotnie więcej. ;__;

4 komentarze:

  1. O wow. Jak ja tworzę bloga to siedzę z dwa dni, zanim mi się spodoba calkowiecie... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkołę z kolei robiłam kilka miesięcy (i tak jej jeszcze nie skończyłam, ale ciii). Nadal nie do końca wiem, jak tego dokonałam. x'D

      Usuń
    2. No tak, ale szkoła jest blogiem, nas którym trzeba posiedzieć, bo inaczej nie będzie o niczym wiadomo. Co innego pierwotna wataha, gdzie (na początku swojej przygody z własną) można wrzucić wszystko co się da i tyle. U mnie zawsze wyglądało to podobnie, dopiero od niedawna zaczęłam blokować na poważnie, tworząc blog książkowy (więcej nie podam, żeby nie było, że się reklamuje :D). Tworzyłam go chyba dość krótko, bo zaledwie jeden dzień... Ale do tego z 3-4 dni doszły później, żeby znaleźć jakiś szablon, co będzie się obu podobał, usunąć go, bo się zepsuł i robić samemu od nowa... Dobra, bo się żale jak jakaś... (Brakuje mi słowa... Za mało czytam chyba xD <33) Początki są łatwe dla człowieka, gorzej, że inni nie chcą twoich początków oglądać xD Ale się udało, WMW odniosło sukces i jest jedną z najbardziej znanych watah internetowych w Polsce. Łączy ludzi z całej Polski, a czasem także zza granicy. Szkoda, że to już nie to co kiedyś, że tyle się na chatcie pisało, tyle się działo, że żal było wyjść ze strony, żeby niczego kie ominąć. Ach, Aisak wzięło na wspominki x'D
      Pozdrawiam
      A.

      (Ale zem się rozgadala... xD)

      Usuń
    3. Możemy dzisiaj zrobić sobie takie małe "spamisko". Spróbuję namówić do tego też starszego członka, bo z ok. 2014 r. Nie wiem dokładnie kiedy wejdę, ale podejrzewam, że o 15 na 100% się pojawię. Może wkręci się w to więcej osób. <:

      Usuń