Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Od Zone ''Dołączenie'' (cd. chętny)

Kiedy byłam małą waderą chciałam znaleźć jakąś watahę, ale żadna nie chciała mnie przyjąć. Szukałam i szukałam tak przez parę lat, gdy już będąc dorosła poszłam się przejść i spotkałam wilka.
- Cześć - powiedziałam nieśmiało.
- Hej, co ty tutaj robisz tak sama?
- Szukam jakieś watahy.
- A co z twoimi rodzicami? - zapytał.
- Nie chcę o tym rozmawiać!
- Okej, to nie moja sprawa... Może chciałabyś się dołączyć do Watahy Magicznych Wilków?
- No dobrze.
- To chodź, zaprowadzę cię tam.
Szliśmy i szliśmy, aż zaczęły mnie boleć łapy.
Chwile później doszliśmy i widziałam tam wiele innych wilków.

<chętny?>

Uwagi: Nie "znaleść", tylko "znaleźć". Nad tym siedziałam dość długo... aż w końcu doszłam do wniosku, że rzeczywiście nie można niczego "powiedzieć wstydliwie", tylko jak już to nieśmiało, niepewnie. Wstydliwy może być problem. Nie podobają mi się te nagłe przeskoki w czasie. Najpierw jest mała, później nagle jest wzmianka, że dorosła i akcja dzieje się współcześnie... Idą i nagle doszli... Pytania kończymy znakiem zapytania, a nie kropką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz