Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 3 stycznia 2016

Od Kirke "Lekcja Historii" cz. 1 (c.d Kiiyuko)

Po paru godzinach w końcu doczekałam się lekcji historii. Podobno są ciekawe, więc nie zasnę przy nich. Teraz mogę pokazać, że mam dobrą pamięć. Poszłam do Kiiyuko i z zaciekawieniem patrzyłam na książki obok niej.
- O, Kirke. Widzę, że te lekcje Cię zaciekawiły - odparła. 
- No... owszem. A głównie lekcja historii - odparłam. I usłyszałam znowu szumy... czyli Rivena...
- Riven? - spytała rozglądając się.
- Riven cicho! - powiedziałam w myślach do niego i się zamknął. Prosiłam go wiele razy, by się nie odzywał kiedy idę na lekcje... mh...
- Już nie będzie przeszkadzał - odparłam - O czym dzisiaj będzie na historii? - spytałam po czym wzięła w zęby książkę i ją otworzyła.
- Dzisiaj pouczymy się o bogach, dzięki którym powstały wszystkie żywioły jak i dzięki nim powstał nasz świat - odparła pokazując mi książkę i rozdział.
- "Powstanie światła"? - przeczytałam patrząc na nauczycielkę.
- Przeczytaj pierwsze dwa rozdziały, a na końcu opowiedz o nich - powiedziała i usiadła obok załatwiając inne sprawy.
- Więc...
Na świecie pustym, bez wody, bez jakiegokolwiek życia i bez zieleni chodziły dwa wilki. Czarny i biały. Ten rozdział poświęcimy wilkowi białemu. Ten wilk się zwał Kisen. Dzięki niemu jest dobro na świecie jak i dzień. Stworzył też rośliny, pachnące kwiaty jak i uśmiech. Razem ze swoim bratem stworzył Fame'a , Aireosa, Dere i Aquarie. Dali im zlecenia i powoli tak tworzyli świat... a zaczęło się od... - Czytałam tak i czytałam rozdziały. Z każdym dniem dowiaduje się nowych rzeczy. I to dość interesujących.

****

Kiedy skończyłam czytać, byłam zaskoczona wieloma rzeczami. Skapnęłam się właśnie, że przeczytałam więcej, niż mi kazano. 
- Skończyłaś? - spytała.
- Tak - odparłam.
- To kim był wilk światła? - spytała.
- Nazywał się Kisen. Jest też nazywany jako bóg dnia. Stworzył dzień i noc, a razem ze swoim bratem budował świat. Kiedy się skłócili, równowaga została naruszona, więc Kisen był zmuszony go zamknąć w czeluściach Ferdanu - powiedziałam pewnie.
- Dobrze... a czemu się skłócili? - spytała.
- Bo wszyscy się bali Jolena ponieważ uważali, że jest naprawdę zły, aż w końcu się taki stał i zaczął niszczyć świat. Kisen był zmuszony do tego, by go zamknąć - odparłam, a nauczycielka się uśmiechnęła.
- Widzę, że szybko zapamiętujesz - odparła. 
- No... ale wadą jest taka, że nie mam za bardzo mocy... - posmutniałam.
- To nie jest lekcja magii tylko Historii. Opowiem ci teraz, jak powstała nasza wataha - powiedziała i zaczęła mi opowiadać o tym, jak wszystko się zaczęło.
- Czekaj, czekaj... Chcesz mi powiedzieć, że to wszystko zaczęło się od was? - spytałam.
- Tak. Wiele rzeczy jest, o których nie wiesz, ale jesteś za młoda by je znać - odparła.
- Domyśliłam się... - rzekłam i kontynuowała swoją wypowiedź.

<Kiiyuko?> 

Uwagi: Lekcje nie są indywidualne, odbywają się w grupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz