Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 1 stycznia 2016

Od Habry "Jak dołączyłam?"

Było zimno... niewiele pamiętam z tego czasu, ale na tyle żeby o tym opowiedzieć. Byłam mała, sama w lesie. Wędrowałam głodując i szukając pożywienia. Dorastając w samotności nauczyłam się polować i znalazłam przyjaciela... przyjaciela tak wiernego, że rzucił by się w paszczę niedźwiedzia, by mnie uratować. Miał na imię Hokus. Pewnego dnia gdy polowaliśmy i coś się nie udało. Jeleń, którego złapaliśmy był za silny. Próbowaliśmy go utrzymać w szczękach, lecz swym wielkim porożem zabił Hokusa. Pogrążyłam się w żałobie. Szukałam nowego schronienia. Odnalazłam bardzo ciekawe miejsce, które przywróciło mi życie. Wodospad nad którym się znajdowałam był piękny. Postanowiłam tu zamieszkać. Dowiadywałam się stopniowo, że jestem magiczna. Że jestem żywiołem wody. Wskakując do wodospadu czuję, że mam w sobie moc! Po kilku tygodniach okazało się, że to teren pewnej watahy. Na początku uznali mnie za intruza i chcieli mnie wygonić. Lecz gdy powiedziałam, że nie mam gdzie się podziać... jeden z wilków zaproponował abym dołączyła do watahy. Byłam bardzo ucieszona, że będę miała dom, przyjaciół, jedzenie i wspólne przygody!

Uwagi: Literówki. "Rzucił" piszemy przez "rz". I mam pytanie... Jak to zrobiłaś, że Twoje op. jest napisane w identyczny sposób (choć o zupełnie czymś innym, chodzi mi głównie o czas i sposób opowiadania oraz podsumowanie), co moje pierwsze, jakie kiedykolwiek naskrobałam na watahę (nie tą, zupełnie inną)? o.O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz