Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 31 grudnia 2015

Odwieszenie

Taaaak! Dziś 31 grudnia, kochani i tak jak obiecywałam - WMW wraca do życia! Też się tak cieszycie, jak ja? Ogrom pracy jaki włożyłam w zmiany w końcu może się sprawdzić w praktyce! :D
Hm, chyba powinnam napisać, co tak właściwie zmieniłam, no nie? Cóż. Zdecydowanie jest to, co już wymieniałam w ostatnim poście (klik) + kilka małych zmian... technicznych? Estetycznych? Sama nie potrafię tego sprecyzować. W każdym razie powiem Wam tyle, że zatrudniłam grafika, aby zrobił nam szablon do bloga. Jeśli jednak nie da rady, mam w zanadrzu jeszcze kogoś, kto niestety, ale nie wiem, czy się zgodzi. Jeżeli wszystko nie pójdzie zgodnie z planem, mówi się trudno i szuka się dalej.
Jak już można zauważyć - mam dobry humor. Dlatego też mimo, że byliście przed zawieszeniem watahy niegrzeczni i nie spełniliście mojej prośby, to i tak na osłodę po takim długim czasie, jaki wytrwaliście do teraz ogłaszam kolejny Tematyczny Weekend (kto nie wie, cóż to takiego niech kliknie tutaj)! Tym razem jest to... wojna. Z Watahą Asai. Yuko mi o tym truła od niepamiętnych czasów, więc warto spróbować. Miejmy nadzieję, że tym razem zaangażuje się w to nieco więcej osób. Op. powinno się pojawić na stronie zaraz po tym poście. :)
Wracając do tematu naszego otwarcia... mogłabym prosić część z Was o zmianę stanowiska? Znowu blokujecie nowym osobom stanowiska z levelem 0. Ponadto wyrażam zapotrzebowanie o uzupełnienie zespołu polującego, czarodzieja, szamana oraz zielarzy. Z innych dziedzin przydałby się również ktoś, kto chciałby uczyć szczeniaki. Ponadto zauważyłam, że raczej Was nie ciągnie do nieco rozrywkowych stanowisk, jakimi są przykładowo piosenkarze. To się ceni, bo wilki nie są leniwe, ale z drugiej strony stanowiska te są takie opustoszałe... Ponadto zapraszam do udziału w przygodach i konkursach. ;)

Ze względu na bardzo długą przerwę w blogowaniu, jestem zmuszona zrobić małe "odświeżenie" na stronie.
Polega to na tym, że jeżeli chcesz, aby Twój wilk pozostał na WMW musisz mnie o tym poinformować na czacie, HW czy e-mailu, inaczej zostanie wyrzucony. Możesz również wówczas napisać nowy, odświeżony form wilka. Tabelka też zostanie wtedy odtworzona od nowa. Op. zostają.

Jak na razie na listę tych, którzy chcą zostać jest wpisany/wpisana:
  1. Kiiyuko
  2. Kai
  3. Suzanna
  4. Kazuma
  5. Desari Valentine
  6. Yuki
  7. Shayle
  8. Mizuki 
  9. Lithium Vane
  10. Takashi 
  11. Kirke
  12. Astrid 
  13. Shiro
  14. Yui 
  15. Vanessa


http://strazmiejska.sroda.wlkp.pl/asp/pliki/foto/fajerwerki_home.jpg

O, o, o! Dziś nowy rok (dość głupio to zabrzmiało)! Z tego też powodu, tak samo jak rok wcześniej zrobię małe podsumowanie tego, co mieliśmy w minionym roku. No ale jest co wspominać? Jasne, że jest! Dołączyło do nas dużo aktywnych i wiernych osób, a Wasze op. są coraz dłuższe, ciekawsze i lepsze jakościowo. Brawo! Niestety, ale cel jakim było 1000 postów w rok nie został osiągnięty, ale cóż począć? Mówi się trudno. Może to 2016 będzie tym przełomowym? Kto wie? Co z tego, że osiągnęliśmy gorszy wynik, niż ten z 2014 r., ale to może też z winy tak długiej przerwy... No nie ważne. Nie liczy się to, co było, ale to co będzie. Nie mam ochoty już kalkulować przeszłości i wyliczać, kto co i ile zrobił, bo znając moją sklerozę i tak o połowie zapomnę, ale właśnie w ten, 945 dzień istnienia watahy chciałabym Wam wszystkim powiedzieć po raz kolejny:
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz