Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 28 czerwca 2015

Od Syriusza "Co ja tu robię?" Cz. 3 (cd. Rafael)

Wyszedłem z Rafaelem z jaskini. Zaczął oprowadzać mnie po terenach. Sporo tego było. Po jakimś czasie łeb zaczął mnie boleć. Domyśliłem się, że to jakieś moje wspomnienia powracają do mnie. Miałem rację.
***
 "Dwa czarne szczeniaki bawiły się przed jaskinią. Były to dwa basiory. Jeden starszy i jeden młodszy. Pojedynkowali się. Starszy wygrywał za każdym razem, a młodszy domagał się rewanżu. Po jakimś czasie do szczeniaków podeszła wadera. Zapewne ich matka. 
- Syriusz, Regulus ojciec was wzywa.
Po chwili wadera odeszła, a szczeniaki pobiegły szukać ojca. Znaleźli go w lesie.
- Ojcze, wzywałeś nas? - Spytał się młodszy.
- Owszem. Od dzisiaj będę uczyć was polowania.
Starszy z braci parsknął śmiechem, a ojciec spiorunował go wzrokiem.
- Syriusz, skoro uważasz to za zabawne, upoluj tamtego zająca. - Basior wskazał łapą zająca, stojącego pod krzakiem."
***
Otworzyłem oczy. Ujrzałem, że Rafael patrzył na mnie zaskoczony.
- Co się stało? - Spytałem.
- Straciłeś przytomność.
- Wspomnienie do mnie powróciło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz