Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 25 kwietnia 2015

Od Astrid "Szkoła..." cz. 1

Jestem już dorosła. Naukę w szkole właściwie skończyłam. Niestety, ale ona była tylko podstawowa. Jeśli mam zamiar iść do jakiejś porządnej pracy, gdzie będę zarabiać porządne pieniądze, by watahę było stać na porządny dom. Żeby wszystko w ogóle było porządne! To muszę iść na studia. Tylko na jaki kierunek? No właśnie: jaki? Kierunków jest wiele, ale w którym ja mam się udać? Zagadka życia... Przynajmniej wiem, że nie idę do pracy tylko na studia co może troszeńkę kosztować... Dokładnie 30 Srebrnych Gwiazdek. No cóż, nie od dziś jednak wiadomo, że nauka trochę kosztuje. Książki, zeszyty, przybory no i co najważniejsze czas... Dużo czasu. No, ale nie ważne. Koniec rozmyślania, bo jutro trzeba iść i poszukać dobrych uczelni. Dodatkowo jakąś wybrać i zapisać się na zajęcia...

***

Rano obudziły mnie snopy światła wpadające do jaskini, które głaskały moją sierść.
- Pora wstawać. - pomyślałam. Po dłuższej chwili wstałam.
- No i idziemy. - ziewnęłam cicho wychodząc z jaskini.
Kiedy zmieniłam wyszłam z lasu zmieniłam się w człowieka. W mieście przejrzałam wiele uczelni i kierunków studiów. Najbardziej jednak spodobała mi się szkoła, w której będę się uczyć jak uczyć innych. Całkiem ciekawe trzeba przyznać. Czym prędzej zapisałam się na zajęcia i uciekłam na teren WMW. Za "jakiś czas" skończą się zapisy i dadzą nam (czyli uczniom) coś w stylu planu lekcji. No cóż ciekawe kiedy to będzie...

<C.D.N.>

Uwagi: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz