Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 6 marca 2015

Od Sagriny "Już nie potrafię kochać" cz.1 (cd.chętny)

Szlajałam się dość długo. Byłam w różnych miejscach, już nie rozpierała mnie radość.
Czułam żal i smutek. Nie potrafiłam się cieszyć nawet widząc wiewiórkę, która do mnie podchodzi. Nie byłam już tą samą osobą. W nocy nie spałam, patrzyłam w gwiazdy. W dzień szłam, bez celu, przed siebie. Nawet nie odczuwałam głodu czy pragnienia. Smutek opanował moje ciało i umysł. Ale gdzieś w tym żalu była cząstka złości, która nie mogła wyjść "na powierzchnię". Po długiej samotnej wędrówce postanowiłam już wracać do domu, żeby odpocząć. Ale nie zamierzałam z nikim rozmawiać. Nie chciałam nikogo spotkać. Jedyne o czym myślałam to byli rodzice, że dobrze by było mieć ich wsparcie, że dobrze by było gdyby tu stali i przytulili mnie w trudnych sytuacjach. Niestety ich już nie ma, a siostra nie bierze większości na poważnie. Więc został mi tylko smutek i żal..
- Sagrina? - ktoś zawołał mnie, głos był mi znany ale nie wiedziałam kto mnie woła.

<cd.Chętny> 


Uwagi: Przecinkiiii... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz