Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 4 listopada 2014

Od Tamorayna "Lekcja Uśmiechania cz.10" (Cd. Desari)

- Desari. - dogoniłem ją
- Idź sobie. - powiedziała
- Desari proszę zaczekaj. - powiedziałem. Nagle Des zniknęła. "Ohh... Ta niewidzialność" pomyślałem. Zacząłem chodzić w kółko nawołując ją.
- Desari proszę. Wysłuchaj mnie. - mówiłem, ale odpowiadała mi jedynie cisza. Z każdą minutą traciłem nadzieję. W końcu zdesperowany poszukiwaniami położyłem się pod drzewem. Czułem, że ktoś mnie obserwuje, ale nikogo nie widziałem. "Des już sobie poszła" myślałem.
- Czemu to mnie spotkało. Wadera w której zakochałem się na zabój stała się niewidzialna. Przede mną. - westchnąłem, mówiąc do siebie. Nagle zobaczyłem nad sobą Desari. Stała widocznie tam cały czas.

<Des?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz