Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 4 listopada 2014

Od Desari ''Odejść czy zostać cz. 17'' (Cd. Percy)

W jednej chwili poczułam, jak smutek mija, nie czułam nawet, kiedy się ode mnie odsunął. Spojrzałam mu prosto w oczy.
Chciałam uciec, zniknąć, pobiec gdzieś, gdzie nikt mnie nie znajdzie. Nie dlatego, że nie czuję tego co on. To właśnie to uczucie trzymało mnie w miejscu. Ale bałam się o niego. Jeśli coś stałoby się Percy'emu, nie przeżyłabym tego.
- Czemu się w to wpakowałeś? Jeśli coś ci się stanie? A jak widział nas mój Ojciec? Albo... - chłopak przyłożył mi palec do ust.
- Damy radę. - uśmiechnął się spokojnie.
- Mam nadzieję. Tylko proszę, nie zostawiaj mnie. - ścisnęłam mocniej jego dłoń i ruszyliśmy w stronę watahy. Mimo pory roku nie było mi chłodno, przeciwnie, wydarzenia z przed chwili wręcz rozgrzewały mnie od środka. Szliśmy w milczeniu, chociaż gdzieś tam w mojej duszy chciałam wykrzyczeć, co do niego czuję. Byłam wtedy taka szczęśliwa, jednak nie umiałam tego otwarcie powiedzieć. Cząstka romantyzmu i spontaniczności zniknęła we mnie już dawno.
- Dziwię ci się... - zaczęłam.
- Dlaczego? - spytał.
- Bo nie jestem nikim ważnym... Nie jestem ładna, nie mogę ci nic zaoferować, i przeze mnie może ci się coś stać. Jestem oschła, odpycham wszystkich, żeby nikogo nie skrzywdzić. A ty i tak nie opuściłeś. Czemu?

<Percy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz