Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 4 listopada 2014

Od Percy'ego ''Odejść czy zostać cz. 16'' (CD. Desari)

Śledząc samice niczym cień, krok w krok, dotarłem do granic watahy. Kryjąc się najlepiej jak potrafię, obserwowałem co teraz zrobi. Rozejrzała się szybko stawiając niepewny krok w przód. Otaczała nas idealna cisza.
- Poczekaj... - wyszeptałem do siebie, lecz chyba ona to usłyszała.
Spojrzała się w stroję prowizorycznej kryjówki, czyli zwykłych zarośli. Mój kamuflaż nie miał już sensu, więc wyszedłem na przeciw Desari. Zmieniłem się w człowieka na kilka chwil, bo skoro ona ma wyjść poza teren stada i stoczyć walkę z ojcem, może... nie wrócić. Poszedłbym za nią, gdybym tylko nie pełnił obowiązku Epislony i gdyby Alfa wiedziała... Wpatrywałem się przez chwilę w jej ponurą twarz, bez emocji. Nie obchodziło mnie już wtedy, czy ktoś nas obserwuje, czy nie. Złapałem ją delikatnie za rękę, po czym zacisnąłem. Zbliżyłem się do niej wolno i wtedy to się stało...

<Des?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz