Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Iloriel "Prawdziwe uczucie cz.7" (cd. Alexander)

Gdy Alexander zaprosił mnie na spacer po Różowym Lesie, z tego co słyszałam było to miejsce zakochanych, od razu się zgodziłam. Szliśmy bardzo powoli i po drodze oglądaliśmy krajobraz. Gdy byliśmy na miejscu, przez chwilę siedzieliśmy w ciszy. Po chwili Alexander spojrzał mi w oczy, w jego spojrzeniu widać było, jak wielką była miłość, którą mnie darzył. Potem zadał mi pytanie, które sprawiło,że czułam się jeszcze szczęśliwsza niż gdy byłam tak bardzo szczęśliwa, że myślałam, że bardziej być nie mogę.
- Droga Iloriel, czy zechciałabyś zostać moją partnerką na zawsze i jeszcze dłużej?
- Tak, tak tak oczywiście, że chcę!
Gdy skończyłam mówić, spojrzałam na Alexandra spojrzeniem pełnym miłości, skoczyłam na niego i zaczęłam całować.

<Alexander?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz