Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 20 października 2013

Cd. Roxana "Jak dołączyłam do watahy? - Roxana cz. 2"

- Jestem Roxana. Mam 2 lata. Pomyślałam, że pospaceruję i zauważyłam to cudowne miejsce. Chciałam się porozglądać - spojrzałam na okolicę - Łał, ale ładnie tu. Nigdy nie widziałam takiego barwnego miejsca. I dawno nie byłam na spacerze... Tym bardziej takim długim spacerze... - zrobiłam krótką pauzę, po czym kontynuowałam - Zawsze spacerowałam przy jaskini, bo nie wiedziałam, że tak daleko mogą być takie piękne miejsca. - popatrzyłam dalej - Są tu łąki, jeziora, wodospady są tu nawet cmentarze...
Spojrzałam na wilka i zapytałam się:
- Mogłabym dołączyć?

<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz