Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 12 kwietnia 2016

Od Yui "Jak dołączyłam" cz. 2 (cd. Triajie)

- Skoro należysz teraz do watahy, może oprowadzić cię po terenach? Co prawda byłaś już na nich, ale na pewno nie widziałaś jeszcze wszystkich miejsc! - Zawołałam radośnie, oczekując jej reakcji. Wadera potaknęła i wspólnie ruszyłyśmy zwiedzać okolicę. Przeszłyśmy się do Zielonego Lasu, nad Wodospad, Plażę, Jezioro, do Parku i do Żółtego Lasu.
- Całkiem zapomniałam zapytać, jak masz na imię?
- Triajie, ale możesz mówić mi Tri.
- Triajie... Nietypowe imię. Miałaś wcześniej jakąś watahę?
- Nie przepadam za takimi pytaniami... - Mruknęła niezadowolona.
- Nieważne, nie było pytania. Masz może ludzką postać? - Spróbowałam z innym tematem.
- Jasne!
- Ooo, to może przejdziemy się do miasta? Dawno mnie tam nie było...
- Z chęcią. Znam tam kilka ciekawych miejsc, które możemy odwiedzić.
- Prowadź! - Podeszłyśmy nieco bliżej wyznaczonego miejsca i sprawnie przemieniłyśmy się w ludzi. Towarzyszka zmieniła się w blondynkę z włosami za ramiona i jasnej karnacji. Moja postać była nieco bardziej zaniedbania. Farba zaczęła ustępować miejsca mojemu naturalnemu kolorowi włosów, a bluzka zahaczyła się o gałąź i rozdarła. Z tego też powodu skierowałyśmy się do sklepu, gdzie obydwie kupiłyśmy nowe ciuchy i dodatki. Następnie poszłyśmy do knajpki, najeść się czegoś. Przechadzałyśmy się chwilę po mieście, aż postanowiłyśmy odwiedzić najbliższy klub karaoke. Bawiłyśmy się w najlepsze, śpiewając zabawne piosenki. W końcu, trochę zmęczone, skierowałyśmy się w stronę watahy.
- Długo jesteś w tej watasze? - Zapytała mnie w drodze powrotnej.
- Czy ja wiem... Nie powiedziałabym. Trafiłam tu jakiś czas temu i udało mi się zostać. - Uśmiechnęłam się sama do siebie. - A co z Tobą? Może opowiesz coś o sobie?

<To jak będzie? c: Wybacz, że tak krótko!>

Uwagi: Trochę krótkie to op... ale skoro nie masz weny, to jakoś to wybaczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz