Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 10 stycznia 2016

Od Yuki "Szkoła - polowanie" cz. 1

Kiiyuko zaprowadziła nas do Zielonego Lasu. Znajdował się tam niewielki dołek. Nauczycielka podeszła do dziury i wyjęła z niej zająca. Pięknego, wijącego się zajęczaka, który prosił oczami o litość.
-Kto wie, co to jest? - zapytała Kiiyuko.
Nikt się nie zgłosił. Nauczycielka popatrzyła na nas.
-Może Yuki?... - próbowała mnie zachęcić.
- Jak to co? Zając! A "p a n i" - to słowo powiedziałam głośno i je przeciągałam - tego nie wie? I wy nie wiecie? - popatrzyłam na rówieśników.
Wadera udawała, że tej części poza "zając" nie usłyszała.
- To może mi pokażesz jak go... no wiesz... zabijesz?
- No dobra...
Podeszłam do gryzonia.
- A więc ja najpierw... zaczynam od ogona. I tu już mogę ugryźć... O tak, będzie patrzył na to... - robiłam to co mówię. Zaczęłam go gryźć. Zginął.
- Yuko, przestań! Oczywiście zyskałaś pożywienie, ale staraj się nie męczyć tak ofiary...

Uwagi: Nic z tego "opisu tortur" (którego właściwie nie ma, jest tylko bezsensowna paplanina Yuko) nie zrozumiałam. Może następnym razem spróbuj coś wtrącić? Bo ja przyjmuję to tak, jakby ona go ugryzła w ogon, a ten od razu zdechł. ;___;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz