Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Od Yuki "Szkoła - logika" cz. 1

Tym razem Kiiyuko zaprowadziła nas na Szczenięcą Polanę. Nie lubiłam tego przedmiotu. Cierpliwość, skupienie - to nie dla mnie. Ale za to przedmiot ten był pomocny w eliksirach. A ten przedmiot lubię, ponieważ w przyszłości będę mogła uwarzyć eliksir śmierci. O tak... już nie mogę się doczekać.
- Na dzisiaj przygotowałam dla was osiem zagadek. Proszę, dobierzcie się w pary. Każda z was dostanie po dwie zagadki.
Shiro dobrał się w parę z Shayle. Kirke przyszła do mnie.
- Hej, będziemy razem? - zapytała.
- Skoro musimy... - mruknęłam.
Kiiyuko rozdała wszystkim karteczki. Kirke wzięła jedną, a ja drugą. Na mojej było napisane: "Co to jest: dwie siostry z czego jedna rodzi drugą?".
Zaczęłam intensywnie myśleć. Dwie siostry... z czego jedna rodzi drugą... Po chwili wiedziałam. Dzień i noc, ponieważ gdy zachodzi słońce, zaczyna się noc, a gdy kończy się noc, zaczyna się dzień i tak w kółko. Słońce i księżyc to siostry.
Zauważyłam, że nikt jeszcze nie nie rozwiązał swojej zagadki. Postanowiłam pomóc mojej towarzyszce.
- Co masz? - zapytałam.
- Co? A... tak. Ty już swoje rozwiązałaś?
- Tak.
- Ja mam... "Kogut zniósł jajko na granicy polsko - niemieckiej. Czyje będzie jajko?".
- Proste. Kogut przecież nie znosi jajek.
- No tak! Racja. Dzięki.
Zgłosiłyśmy się, na znak, że już skończyłyśmy. Kiiyuko podeszła do nas i pochwaliła to, że tak szybko poradziłyśmy sobie z zagadkami.

Uwagi: Liczby i cyfry w op. zapisujemy słownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz